مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 22:202023-08-29اقتصادي

30 درصد پیشرفت فیزیکی خانه کشتی تایباد پس از 14 سال


رییس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: پس از 14 سال، خانه کشتی این شهرستان 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، حسن شاهرخی امشب در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: خانه کشتی تایباد در سال 1388 کلنگ زنی شد که اکنون پس از گذشت 14 سال، میزان 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد افزود: پیمانکار این طرح بسیج سازندگی می باشد و همچنین در کارگروه برنامه ریزی شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای تکمیل آن پنج میلیارد تومان مصوب شده است.

وی ادامه داد: شهرستان تایباد یکی از قطب های کشتی در سطح خراسان رضوی است؛ به طوریکه سه نفر از کشتی گیران این خطه مرزی در تیم ملی حضور دارند و برای کشور در سطح بین المللی افتخارآفرینی کرده اند.

شاهرخی بیان کرد: یکی دیگر از طرح های عمرانی نیمه کاره حوزه ورزش، زمین چمن شهر کاریز است که حدود 12 سال رها شده و امسال پیش بینی می شود با اختصاص پنج هزار و 700 متر مربع چمن مصنوعی، در دهه فجر به بهره برداری برسد.

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد تصریح کرد: ورزش و جوانان از لحاظ قانونی موظف به پشتیبانی مالی ورزشکاران نیست؛ اما نیاز است که مجموعه مدیریتی شهرستان در زمینه اشتغالزایی ورزشکاران بکوشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد پیشرفت فیزیکی خانه کشتی تایباد پس از 14 سال

30 درصد پیشرفت فیزیکی خانه کشتی تایباد پس از 14 سال