مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-28اقتصادي

افتتاح طرح تولید کنسرو گوشت و کله پاچه در مرودشت


همزمان با هفته دولت و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، طرح تولید غذای آماده و نیمه آماده کنسرو گوشت و کله پاچه تحت عنوان صنایع غذایی بهین در مرودشت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، منصور امیریان اظهار کرد: این طرح در 3 فاز پیش بینی گردیده است، که فاز اول تولید کنسرو انواع گوشت و کله پاچه به بهره برداری رسید است، فاز دوم تولید انواع خوراک آماده حیوانات خانگی که در مراحل پایانی اجرا می باشد و فاز سوم شامل تولید سوسیس، کالباس و برگر و سردخانه دو مداره 1500 تنی بوده، که در حال احداث می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: این طرح در زمینی به مساحت 42000 متر مربع و زیربنای احداثی فعلی 4689 متر مربع احداث گردیده است و سرمایه گذاری طرح 1500000 میلیون ریال می باشد.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید سالیانه این طرح 4300 تن و میزان جذب ماده خام 2600 تن می باشد، افزود: در این طرح برای 50 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

امیریان با اشاره به ضرورت توجه به صنایع تبدیلی بیان کرد: در شهرستان مرودشت با توجه به تنوع تولید محصولات زراعی، باغی و دامی، می توان با بهره مندی و احداث صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی، به کاهش ضایعات محصولات و رشد اقتصادی شهرستان کمک ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح تولید کنسرو گوشت و کله پاچه در مرودشت

افتتاح طرح تولید کنسرو گوشت و کله پاچه در مرودشت