مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-04اقتصادي

بیش از 2 هزار مسکن مهر در کرمانشاه برای اتمام باقی مانده است


سرپرست ادره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: بالغ بر 2 هزار واحد مسکن مهر در استان باقی مانده است که تلاش می کنیم در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رامین الماسی سرپرست ادره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، در پی افتتاح 3 هزار و 648 واحد مسکونی در استان همزمان با سراسر کشور (افتتاح یک هزار واحد مسکونی) از تکمیل مراحل ساخت معابر و غیره خبر داد.

وی گفت: از 3 هزار و 649 از واحد مذکور،  یک هزار و 47 واحد پروژه مسکن مهر، یک هزار و 300 واحد روستایی، 699 واحد در بافت فرسوده و 602 واحد به صورت خود مالک به بهره برداری رسید.

سرپرست ادره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: واحدهای مساکن مهر در پروژه های لشکر 81 زرهی، تلاش، ناجا و پروژه های مسکن مهر در شهرستان های هرسین و کرند بود که با توجه به نیاز در هر پروژه ای، آسفالت معابر و همچنین در بعضی نقاط، ساخت دیوار حائل آن در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

وی تصریح کرد: علاوه بر افتتاح یک هزار و  47 واحد پروژه مسکن مهر، بالغ بر 2 هزار واحد دیگر از پروژه های مسکن مهر باقی مانده که پیش بینی می شود در دهه فجر 1402 امسال به بهره برداری برسد و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 هزار مسکن مهر در کرمانشاه برای اتمام باقی مانده است

بیش از 2 هزار مسکن مهر در کرمانشاه برای اتمام باقی مانده است