مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-11فرهنگي

انتقاد اسپایک لی از منتقدانی که فیلمش را موجب شورش خواندند


اسپایک لی در شب تجلیل از چهره های برجسته امسال جشنواره فیلم تورنتو از منتقدانی که فیلمش را موجب شورش خوانده بودند، انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، شب پیش (یکشنبه) جشنواره فیلم تورنتو 2023 از چهره های برجسته امسال خود تجلیل کرد.

دریافت کننده جایزه ایبرت که در تجلیل از یک کارگردان برجسته اهدا می شود امسال اسپایک لی بود که به انتقاد از منتقدانی پرداخت که معتقد بودند فیلم کار درست را انجام بده ساخته وی هنگام اکران در سال 1989، می توانست موجب برانگیختن شورش هایی شود.

وی این اظهارات را زمانی به زبان آورد که برای دریافت جایزه ایبرت که به یاد راجر ایبرت منتقد فقید سینما در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو اهدا می شود، روی صحنه رفت.

لی در حالی که جایزه خود را از چاز ایبرت، همسر منتقد فقید دریافت می کرد، گفت: همسر شما وقتی به حمایت از من برخاست که در مطبوعات می گفتند کار درست را انجام بده سیاه پوستان را به شورش تحریک می کند و این فیلم نباید در آمریکا نمایش داده شود.

لی از دیوید دنبی و جو کلین به عنوان 2 نفر از شاخص ترین منتقدان علیه این فیلم یاد کرد که نوشته بودند باید به خدا امیدوار بود که محله شما به شورش کشیده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد اسپایک لی از منتقدانی که فیلمش را موجب شورش خواندند

انتقاد اسپایک لی از منتقدانی که فیلمش را موجب شورش خواندند