مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-23اقتصادي

رییس کل دادگستری سمنان: تعزیرات حکومتی به دغدغه مردم رسیدگی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان ظهر امروز در دیدار مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی این استان از ریشه یابی نکردن علل گران فروشی کالاهای مورد نیاز مردم در این استان گلایه و اظهار کرد: به لحاظ اهمیت نظارت بر اصناف باید درک عقلانی و منطقی خوبی نسبت به قیمت گذاری اجناس اتفاق بیفتد تا پذیرش و همراهی مؤثر و عام المنفعه صنوف حاصل شود.

وی ادامه داد: استان سمنان در تولید بسیاری از محصولات خودکفا است و حتی به عنوان تأمین کننده نیازهای برخی از استان های کشور محسوب می شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: اگر عوامل گران فروشی اجناس به خوبی بررسی و مدیریت شود، نباید هزینه های مختلف به گونه ای بر عرضه و نرخ گذاری اجناس در شهرهای استان متحمل شود که تفاوت در قیمت و در نهایت گران فروشی اجناس در هر یک از شهرهای استان مشاهده شود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی با اولویت بندی مأموریت ها به مباحثی ورود کند که دغدغه مردم است و با نظارت نتیجه بخش در افزایش امنیت اقتصادی و معیشتی مردم مؤثر باشد.

وی تأکید کرد: با ریشه یابی اثرات نرخ گذاری اجناس و تعیین راهکاری مناسب و اثرگذار بر عرضه اجناس ضمن مطالبه از اتحادیه های صنفی به منظور افزایش نظارت بر قیمت گذاری ها، نظارت مؤثر بر بازار منجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری سمنان: تعزیرات حکومتی به دغدغه مردم رسیدگی کند

رییس کل دادگستری سمنان: تعزیرات حکومتی به دغدغه مردم رسیدگی کند