مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-21سياسي

اجرای بیش از 500 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان اسلامشهر


جانشین فرمانده سپاه شهرستان اسلامشهر گفت: بیش از 500 ویژه برنامه توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت این ناحیه و ادارات شهرستان اسلامشهر در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست خبری ظهر پنجشنبه 30 شهریور ماه با حضور اسماعیل جعفری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلامشهر با خبرنگاران برگزار شد.

در ابتدای این نشست، جعفری با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) به اهمیت هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: دوران دفاع مقدس ، یکی از افتخارات بسیار مهم و بزرگ مردم، در کل تاریخ ایران اسلامی است.

جعفری اظهار کرد: علی رغم تحمل سختی و مشکلات و تقدیم شهدای زیاد، اما جنگ موجب اعتماد به نفس و دستاوردهای بزرگ سیاسی ، نظامی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی برای ادامه مسیر انقلاب شد.

وی افزود: باید با کمک رسانه ها ضمن هوشیاری و فاصله گرفتن از عناصر دشمن به انسجام هرچه بیشتر دست یافت.

جعفری در ادامه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: بیش از 500 ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و ادارات شهرستان برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه اسلامشهر در تشریح بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از برنامه های هفته دفاع مقدس می توان به برنامه با این ستاره ها و غبار روبی مزار شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 500 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان اسلامشهر

اجرای بیش از 500 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان اسلامشهر