مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-18اجتماعي

انتقال محل دفن پسماند شهر خلخال در اولویت قرار گیرد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: علیرغم تلاش های صورت گرفته توسط شهرداری برای دفن بهداشتی و اصولی زباله، محل فعلی مورد تایید این اداره نبوده و باید بحث انتقال محل دفن زباله در اولویت قرار گیرد.

- ایسنا/اردبیل رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: علیرغم تلاش های صورت گرفته توسط شهرداری برای دفن بهداشتی و اصولی زباله، محل فعلی مورد تایید این اداره نبوده و باید بحث انتقال محل دفن زباله در اولویت قرار گیرد.

نعمت الله جوانمردی 27 شهریور در دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان خلخال با محوریت پسماند روستایی گفت: با هرگونه بی توجهی به آلودگی زیست محیطی از جمله پراکندگی و عدم مدیریت صحیح پسماند روستایی ، فضولات دامی و مخلوط نمودن آن با پسماند عادی و دفع غیراصولی و تجمیع آن در حاشیه روستاها و رودخانه از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی در شهرستان از طریق طرح موضوع در محاکم قضایی برخورد می شود.

وی با اشاره به اینکه دهیاران طبق ماده 7 قانون مدیریت پسماند متولی مدیریت پسماند می باشند اظهارداشت: اصرار اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بر اجرای طرح های پسماند شهری و روستایی در حالی است که محل دفن زباله های شهر خلخال با مشکل آلودگی زیست محیطی مواجه بوده و علیرغم تلاش های صورت گرفته توسط شهرداری برای دفن بهداشتی و اصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال محل دفن پسماند شهر خلخال در اولویت قرار گیرد

انتقال محل دفن پسماند شهر خلخال در اولویت قرار گیرد