مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-29سياسي

دولت برای مقابله با گرد و غبار عزم جدی دارد


تیم کارشناسی ایران در کشور عراق در مورد منشاء گرد و غبار شروع به تحقیق کرده است و در کشورهای سوریه و مصر نیز در حال شروع اقدامات کارشناسی هستیم.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تیم کارشناسی ایران در کشور عراق در مورد منشاء گرد و غبار شروع به تحقیق کرده است و در کشورهای سوریه و مصر نیز در حال شروع اقدامات کارشناسی هستیم.

نشستی نیز در شهریورماه در تهران در این خصوص خواهیم داشت که نشان دهنده آن است که ایران منزوی نیست و در بحث گرد و غبار جدی و فعالانه عمل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه همزمان با گرامیداشت هفته دولت و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری به منظور تبیین، روشنگری و تحقق ابعاد جهاد تبیین در خصوص اقدامات و دستاوردهای ملی، شب گذشته با حضور در میان نمازگزاران مسجد ولی الله الاعظم محله جنت آباد تهران و شرکت در میز ارتباطات مردمی به بیان مهمترین دستاوردهای دولت مردمی در دو سال گذشته پرداخت و با آنان گفت وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه در هفته دولت بحث خدمت به مردم مطرح می شود و امسال این مناسبت با اربعین حسینی تقارن دارد، گفت: دشمن دو مسئله اصلی را هدف قرار داده است و خوشبختانه حضور مردم مومن، متعهد و با عفت باعث شده که مکر دشمنان به سنگ بخورد و در مردم ستیزی، اسلام هراسی و ایجاد نفاق در جامعه و برهم زدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای مقابله با گرد و غبار عزم جدی دارد

دولت برای مقابله با گرد و غبار عزم جدی دارد