مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-02سياسي

مهارت آموزی کارکنان وظیفه به سمت بازار کار معطوف شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت: آموزش های مهارتی کارکنان وظیفه، باید معطوف به بازار کار شوند و در این راستا نیازهای بازار مورد سنجش قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد کلامی در کارگروه مهارت آموزی کارکنان وظیفه استان اظهار کرد: خدمت سربازی فرصت خوبی برای مسئولیت پذیری جوانان و مهارت آموزی آنها برای ورود به بازار اشتغال است.

وی افزود: با توجه به اینکه در دوره خدمت سربازی، به فکر شغل آینده خود هستند، باعث می شود از دوره های مهارت آموزی استقبال بیشتری شود.

کلامی هدف از این دوره ها را ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری دوره های مهارت آموزی برای کارکنان وظیفه، این است که برای آنها شغل ایجاد کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی به جایگاه کشوری استان در پرداخت این تسهیلات اشاره کرد و گفت: آذربایجان شرقی در میزان مبلغ پرداختی تسهیلات اشتغال به کارکنان وظیفه رتبه اول کشور و در درصد پرداختی رتبه سوم کشور را دارد که این جایگاه نشانگر تلاش و پیگیری های مستمر نهادهای ذیربط در استان است.

وی به استفاده از پتانسیل اتاق بازرگانی تاکید کرد و اظهار کرد: برخی جلسات کارگروه در اتاق بازرگانی برگزار شود چرا که یکی از مشکلات واحدهای صنعتی استان کمبود نیروی کار است و می توانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی کارکنان وظیفه به سمت بازار کار معطوف شود

مهارت آموزی کارکنان وظیفه به سمت بازار کار معطوف شود