مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-13اجتماعي

کرونا نظم مدارس را به هم ریخته است


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: بی توجهی به آموزش حضوری بیشترین لطمه را به دانش آموز می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه نجفی پازوکی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص آغاز سال تحصیلی جدید گفت: برنامه های سال تحصیلی جدید همزمان با جشن شکوفه ها به صورت پررنگ اجرا و آغاز مدارس هفته آینده در روز چهارشنبه 29 شهریور برگزار خواهد شد اما پیش از آن موضوعی ذهن خانواده ها را درگیر کرده است که لازم است توضیحی در این خصوص بدهم.

برای برخی از دانش آموزانی که متولد مهر هستند و سال قبل پیش دبستانی رفته اند و امسال می خواهند در پایه اول ثبت نام کنند؛ مدارس با مشکل کمبود ظرفیت مواجه شدند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: سال گذشته در آیین نامه اجرایی ما تبصره ای قرار داشت که بیان می کرد برای دانش آموز متولد مهر در صورتی که مدرسه ظرفیت کافی داشته باشد امکان ثبت نام دارد.

در مورد لزوم پشت سر گذاشتن دوره پیش دبستانی هم صحبتی نشده بود اما به خاطر مشکلاتی که ایجاد کرد و وجود تراکم در کلاس ها در برخی از مناطق کلان شهرها مشکلاتی ایجاد شده است.

سال گذشته برخی خانواده فرزندان متولد مهر خود را در پیش دبستانی ثبت نام کردند و امسال می خواستند دانش آموز خود را در اول ابتدایی ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا نظم مدارس را به هم ریخته است

کرونا نظم مدارس را به هم ریخته است