مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-27اقتصادي

گردشگری و کشاورزی می تواند منشأ تحول شهرستان آوج شود


گردشگری و کشاورزی می تواند منشأ تحول هرچه بیشتر در شهرستان آوج شود و باید در جهت افزایش بهره وری آن اقدامات لازم را انجام داد.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: گردشگری و کشاورزی می تواند منشأ تحول هرچه بیشتر در شهرستان آوج شود و باید در جهت افزایش بهره وری آن اقدامات لازم را انجام داد.

محمدمهدی اعلایی شب گذشته چهارم شهریور در جریان سفر به شهرستان آوج در جمع مردم این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان آوج را نمی توان شهرستان محروم معرفی کرد و این شهرستان کاملاً با ظرفیت و در مسیر توسعه قرار دارد و آهنگ توسعه در این مکان سریع اتفاق می افتد.

وی افزود: سرعت توسعه در شهرستان آوج در مقایسه با مناطق دیگر در چند سال گذشته بالاتر است و گردشگری و کشاورزی می تواند منشأ تحول هرچه بیشتر در شهرستان آوج شود و افزایش بهره وری کشاورزی و معرفی جاذبه های گردشگری می تواند اثرات مثبت اقتصادی را در این منطقه به همراه داشته باشد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، این مسئول بیان کرد: راه در آوج از اهمیت بالایی برخوردار است و راه های روستایی این شهرستان با توجه به تفاهم نامه های امضا شده بهسازی خواهد شد.

استاندار قزوین گفت: بهداشت و درمان یکی دیگر از مسائل اصلی شهرستان است که امیدواریم بتوانیم شرایط بهتری را در این منطقه ایجاد کنیم، البته بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری و کشاورزی می تواند منشأ تحول شهرستان آوج شود

گردشگری و کشاورزی می تواند منشأ تحول شهرستان آوج شود