مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-01سياسي

اقتصاد و فرهنگ اولویت های جامعه امروز هستند


رییس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد اقتصاد و فرهنگ را جزو اولویت های جامعه امروز دانست و گفت: بررسی های میدانی نشان می دهد که باید به این اولویت ها باید رسیدگی شود.

- ایسنا/لرستان رییس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد اقتصاد و فرهنگ را جزو اولویت های جامعه امروز دانست و گفت: بررسی های میدانی نشان می دهد که باید به این اولویت ها باید رسیدگی شود.

حجت الاسلام سید لطف اله حیات الغیب دهم شهریور ماه در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در بیت نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم باید شناخت نسل جدید و خواسته های آنان را مدنظر داشته باشد.

وی افزود: نوع نگاه ها باید تغییر کند تا با واقعیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی سازگار شود که از دولت خدمتگزار نیز این گونه انتظار می رود.

حیات الغیب اقتصاد و فرهنگ را جزو اولویت های جامعه امروز دانست و افزود: بررسی های میدانی نشان می دهد که باید به این اولویت ها رسیدگی شود.

رییس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین مسئله کشور توجه به نظام خانواده است چراکه آموزش و پرورش، دانشگاه ها و حتی اساتید و مربیان هم نیازمند مربی خوب هستند.

در ادامه این جلسه نیز حجت الاسلام طاهری از فعالان حوزه فرهنگی و دینی لرستان ضمن انتقاد از وضعیت مدل البسه داخل بازار، گفت: در زمینه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد و فرهنگ اولویت های جامعه امروز هستند

اقتصاد و فرهنگ اولویت های جامعه امروز هستند