مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 17:202023-08-28سياسي

دسترسی بیشتر به کتاب از طریق توسعه زیرساخت های ارتباطی فراهم شود


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: باید دسترسی بیشتر به کتاب از طریق توسعه زیرساخت های ارتباطی و واحدهای رایگان کتابخانه ها فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رمضانی بعد از ظهر دوشنبه در آیین افتتاح کتابخانه عمومی شیخ عبدالکریم زنجانی در منطقه محروم اسلام آباد زنجان اظهار کرد: جمهوری اسلامی به برکت انقلاب و خون شهدا جزو کشورهای پیشرو در حوزه کتاب و کتابخانه ها است.

وی با اشاره به اینکه شبکه گسترده ای از کتابخانه ها در کشور شکل گرفته است، ابراز کرد: ایران جزو کشورهایی است که تنوع زیادی در حوزه خدمات کتابخانه ها دارد و در کل کشور گسترده شده و آنچه امروز در این کتابخانه مشاهده کردید بخش کوچکی از این خدمات را به نمایش گذاشته است.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور افزود: در ارائه خدمات کتابخانه ها به مراکز استان ها بسنده نکردیم و فعالیت ها در در شهرهای مختلف، مناطق محروم و حاشیه شهرها نیز دنبال می کنیم و این موضوع به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده است.

وی با تأکید بر اینکه کتابخانه مخزن کتاب نیست بلکه یک مجموعه فرهنگی و هنری است، عنوان کرد: فعالیت کتابخانه ها می تواند تراز فرهنگی هر منطقه را جابه جا کند و علاوه بر راه اندازی محافل ادبی، محافل قرآنی و مخزن قرآنی راه اندازی کردیم و این ظرفیت قابل توسعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی بیشتر به کتاب از طریق توسعه زیرساخت های ارتباطی فراهم شود

دسترسی بیشتر به کتاب از طریق توسعه زیرساخت های ارتباطی فراهم شود