مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-27ورزشي

روزنامه شرق: سردار را سانسور نکنید


جذب سردار آزمون توسط رم چندان بی دلیل هم نیست.

این باشگاه در پی تقویت رابطه اش با فوتبال و هواداران ایرانی است و چه فرصتی بهتر از اینکه یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران را در جمع باشگاه خود داشته باشد.

- نگرانی شاید همچنان همان تصمیمات عجیب وغریبی باشد که فرصت ارتباط را از بین ببرد؛ اینکه نکند عده ای در ایران از سر افراط، سردار آزمون را هم به دلیل حضور در رم، مشمول سانسور کنند.

روزنامه شرق نوشت: سردار آزمون، مهاجم 28 ساله تیم ملی فوتبال ایران و یکی از چهره های بین المللی ورزش کشور، پس از حضور تقریبا کوتاه مدت در بوندس لیگا، راهی لیگ ایتالیا شد تا از این به بعد با پیراهن شماره 17 رم، به میدان برود.

سردار که پس از درخشش با پیراهن زنیت در روسیه مورد توجه مسئولان بایرلورکوزن در آلمان قرار گرفته بود، با قراردادی به ارزش 2.

5 میلیون یورو از زنیت به آلمان رفت، ولی چند مصدومیت طولانی مدت مانع از آن شد تا خودش را به سرمربی جدید این باشگاه، یعنی ژابی آلونسو، تحمیل کند.

  سردار که فرصت کمی برای حضور در ترکیب اصلی لورکوزن به دست می آورد، با چند پیشنهاد مختلف از سوی دیگر تیم های اروپایی روبه رو شد؛ مارسی در فرانسه، لاتزیو و میلان در ایتالیا، از جمله باشگاه هایی بودند که برای داشتن سردار آزمون تلاش کردند، ولی هربار به مشکل برخوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه شرق: سردار را سانسور نکنید

روزنامه شرق: سردار را سانسور نکنید