مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-26دانش

برنامه 5 مرحله ای در موضوع حجاب/ از رصد هوشمند تا برخورد قاطع


رییس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه با جریان مخل یادگیری دانشجویان، قاطعانه رفتار خواهد شد،گفت: برنامه 5 مرحله ای در موضوع حجاب داریم که از رصد هوشمند تا برخورد قاطع را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی طهرانچی در نشست خبری که امروز برگزار شد، گفت: در سال گذشته اولین بار بود که دولت دوبار حقوق کارکنان به ویژه کارکنان آموزش عالی را یک بار در بودجه سنواتی و یک بار در مهرماه افزایش داد و هم راستا با این موضوع 3 تا 5 درصد شهریه دانشجویان افزایش یافت.

وی ادامه داد: سال گذشته معاونت دارای مالی وزارت علوم اعلام کرد متوسط شهریه پردیس های دانشگاه های وزارت علوم 57 میلیون است در حالی که این رقم در دانشگاه آزاد 9 میلیون و 700 هزار تومان است؛ شهریه پردیس دانشگاه شریف حتی پارسال به 100 میلیون تومان هم رسید و شهریه متوسط دانشگاه آزاد امروز حتی از پیام نور هم پایین تر است.

طهرانچی خاطرنشان کرد: در دانشگاه آزاد 8 تا 10 درصد شهریه را باید بنیاد شهید بابت فرزندان ایثارگر و شهدا بپردازد که محقق نمی شود.

دانشگاه آزاد بهره ورترین سیستم آموزشی کشور است.

برنامه دانشگاه آزاد برای جذب 200 نفر از محققان 200 دانشگاه برتر دنیا وی در پاسخ به سوالی درباره برنامه دانشگاه آزاد برای بازگشت نخبگان و جذب آن ها گفت: در همین رابطه بنا داریم 200 نفر از محققا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه 5 مرحله ای در موضوع حجاب/ از رصد هوشمند تا برخورد قاطع

برنامه 5 مرحله ای در موضوع حجاب/ از رصد هوشمند تا برخورد قاطع