مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-12ورزشي

رأی منفی کمیته انطباق فرمانداری/اختلافات دامن ورزش را گرفت؟


علی رغم رأی مثبت شورای اسلامی شهر همدان مبنی بر تیم داری شهرداری اما کمیته انطباق فرمانداری این لایحه را رد کرد.

- ، استان ها؛ محمدرضا بهرامی صفت: هرگاه پای ورزش به میان می آید، یک پای دیگر آن مظلومیت این عرصه است، از زیرساخت های ضعیف، بودجه کم تا هجمه مدیران و مسئولان به این عرصه مهم که باعث شده ورزش و ورزشکاران همواره با مظلومیت عجین باشند.

سال هاست تیم داری شهرداری همدان در عرصه های مختلف موجب امیدواری جوانان این شهر بوده و شهرداری به مأمن امن ورزشکاران این شهر تبدیل شده است.

اما همیشه عده ای چشم دیدن خوشحالی نونهالان، نوجوانان و جوانان این شهر را نداشته اند و همواره پای ورزش که به میان می آید بودجه ها آب می رود در صورتی که ورزش می تواند از بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری کند و بزرگترین اقدام فرهنگی و اجتماعی در جامعه امروز ما باشد.

امسال هم همچون سال های گذشته شهرداری در رشته فوتبال قصد تیم داری دارد و در اقدامی مثبت پای یک رشته دیگر محبوب ورزشی به نام والیبال هم برای تیم داری در شهرداری باز شده است.

نگاه خوب مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر همدان قابل تقدیر بوده و لایحه تیم داری فوتبال و والیبال در شورای اسلامی شهر همدان به تصویب رسید اما این بار گویا مخالفان در کمیته تطبیق فرمانداری همدان نظر دیگری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی منفی کمیته انطباق فرمانداری/اختلافات دامن ورزش را گرفت؟

رأی منفی کمیته انطباق فرمانداری/اختلافات دامن ورزش را گرفت؟