مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 20:052023-08-30حوادث

انهدام باند 8 نفره سرقت از منازل و باغات شهرضا


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند 8 نفره سارقان منازل نیمه ساز و باغات شهرستان شهرضا با 27 فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

- حسین تُرکیان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد منازل نیمه ساز و باغات در شهرستان شهرضا موضوع به صورت ویژه در قرارگاه مقابله با سرقت این شهرستان بررسی و اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان انجام گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی میدانی صحنه های وقوع جرم و جمع آوری سرنخ های موجود در محل ها و همچنین بهره گیری از اقدامات علمی و هوشمندانه سرانجام هویت 6 نفر سارق که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورده و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

ترکیان خاطرنشان کرد: متهمان که در برابر مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات اولیه انجام شده به 27 فقره سرقت در شهرستان شهرضا و فروش اموال مسروقه به 2 مالخر اعتراف کرده که این 2 مالخر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه دیگر متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 8 نفره سرقت از منازل و باغات شهرضا

انهدام باند 8 نفره سرقت از منازل و باغات شهرضا