موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-01فرهنگي

عزاداری اقوام برای امام حسین(ع)/از نذر ترکمن ها تا علم بختیاری ها


کارگردان مستند سه گانه «آقای همه» از اینکه در هر قسمت از این مستند سراغ یکی از قومیت ها رفته و عزاداری آنها را در تاسوعا و عاشورا به نمایش گذاشته سخن گفت.

- کارگردان مستند سه گانه آقای همه از اینکه در هر قسمت از این مستند سراغ یکی از قومیت ها رفته و عزاداری آنها را در تاسوعا و عاشورا به نمایش گذاشته سخن گفت.

عباس حسینی درباره سه گانه ای که با محوریت حضرت سیدالشهدا (ع) ساخته شده است به خبرنگار مهر گفت: ما در این مجموعه سراغ سه گروه رفتیم و با آنها درباره امام حسین (ع) صحبت کردیم و به دنبال ردی از حضور ایشان در زندگی این افراد بودیم.

وی اضافه کرد: یکی از این مستندها به ایل بختیاری مربوط می شود که به چادرهای شان رفتیم و سبکی از زندگی این ها معرفی شد.

ما به اطراف شهرکرد و شهرستان اردل رفتیم که ییلاق این بختیاری ها است.

پخش مستند از شبکه دو و دیگر شبکه های سیما حسینی یادآور شد: ضبط و تصویربرداری این مجموعه سال گذشته انجام شد و قرار است امسال از شبکه های سیما به پخش برسد.

وی درباره اینکه چرا سراغ بختیاری ها رفته است، بیان کرد: کمتر محتوای فرهنگی درباره واقعه کربلا به آنها رسیده است اما نکته این است که با تمام وجود پای ارادت شان به امام حسین (ع) ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری اقوام برای امام حسین(ع)/از نذر ترکمن ها تا علم بختیاری ها

عزاداری اقوام برای امام حسین(ع)/از نذر ترکمن ها تا علم بختیاری ها