مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:052023-08-31سياسي

بچه های اربعینی حرف اول را در موکب های کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد می زنند


مسئول کانون های فرهنگی هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اقدامات اربعینی خود بیش از هر چیز به محوریت جوانان توجه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج اربعین بزرگترین حرکت فرهنگی دنیا در روزگار کنونی محسوب می شود که به تنهایی توانسته خلاء بسیاری از کارهای انجام نشده را پر کند.

علاوه بر حرکت خودجوش مردمی؛ دستگاه های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به فراخور وظیفه ای که دارند در ایام اربعین برنامه های متعددی را در دستور کار قرار داده اند.

به یقین یکی از دستگاه های مهم فرهنگی و اثرگذار، کانون فرهنگی هنری مساجد است که در استان کهگیلویه و بویراحمد در تمامی ایام سال برنامه های مختلفی را اجرا می کند.

کانون فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر برنامه های متعددی را در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری در دستور کار قرار داده که یکی از اقدامات ویژه این کانون را می توان در بحبوحه همه گیر شدن بیماری کرونا و همچنین زلزله سی سخت یادآور شد.

در دوره کنونی نیز کانون فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت کریم لایقی اصل برنامه های متعدد فرهنگی را در دستور کار قرار داده که از جمله آنها می توان به برنامه های مربوط به اربعین اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه های اربعینی حرف اول را در موکب های کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد می زنند

بچه های اربعینی حرف اول را در موکب های کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد می زنند