مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 21:352023-08-28فرهنگي

برترین های جشنواره رسانه های خبری کردستان معرفی شدند


سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اولین جشنواره رسانه های ورزسی کردستان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیین اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اولین جشنواره رسانه های ورزشی کردستان شامگاه امروز با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار شد.

براساس اعلام هیات داوران، در بخش خبر اثر دریا ویسی از سایت بارانی نیوز هنوان شایسته تقدیر را کسب کرد و هیچ خثری حائز رتبه های اول، دوم و سوم شناخته نسد.

در بخش گزارش مکتوب، سونیا محمدی از تسنیم، بهنام دورویی از خبرگزاری کتاب و عادل معروف زاده از هاولاتی تقدیر شدند، فرانک کیانپور از ایسنا و روزیتا قادری از ئاریز حائز رتبه سوم مشترک، نشیمن نوشادی از خبرگزاری کردپرس رتبه دوم و چنور صادقی از ایرنا و شیرین مرادی از خبرگزاری فارس رتبه اول شدند.

هیوا محمدپور از سایت بارانی نیوز و رامیار غفاری از خبرگزاری تسنیم در بخش مصاحبه شایسته تقدیر شناخته شدند، فاطمه ملایی از خبرگزاری فارس و سرگل آرش از پایگاه خبری کردنامه رتبه سوم جسنواره را کسب کردند، زاهد شریف پور از سایت واکاوی دوم شد و کیوان جلالی از واکاوی هم به جایزه رتبه اول دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های جشنواره رسانه های خبری کردستان معرفی شدند

برترین های جشنواره رسانه های خبری کردستان معرفی شدند