مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-04پزشكي

شهر رضویه گواهینامه برنامه ایمنی آب را اخذ کرد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با اشاره به اقدامات شرکت در راستای ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اخذ برنامه ایمنی آب، - از دریافت این گواهینامه برای شهر رضویه خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین اسماعیلیان اظهار کرد: در راستای اجرای بند هفتم سند راهبرد ملی بهبود کیفیت آب شرب مصوبه هیئت وزیران و بر اساس خود اظهاری کمیته فنی برنامه ایمنی آب استان خراسان رضوی، شرکت آب و فاضلاب مشهد پس از انجام ممیزی و راستی آزمایی توسط کمیته راهبری کشوری برنامه ایمنی آب، موفق به اخذ این گواهینامه برای شهر رضویه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با بیان اینکه آبفای مشهد تاکنون گواهینامه مذکور را برای شهرستان مشهد و مجتمع آبرسانی روستایی انداد نیز اخذ کرده است، هدف از اجرای این برنامه را تغییر رویکرد کنترل کیفیت آب از پایش در نقطه مصرف به شناسایی و مدیریت ریسک ها بیان کرد و گفت: با اجرای این برنامه و با شناسایی، اولویت بندی و اجرای اقدامات کنترلی از حوضه آبریز تا نقطه مصرف، از آلودگی آب جلوگیری به عمل آمده و کیفیت آب تا حد امکان تضمین می شود.

وی تصریح کرد: کارگروه برنامه ایمنی آب شهر مشهد به مسئولیت شرکت آب و فاضلاب مشهد و دبیری حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و عضویت استانداری، فرمانداری، شهرداری، محیط ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر رضویه گواهینامه برنامه ایمنی آب را اخذ کرد

شهر رضویه گواهینامه برنامه ایمنی آب را اخذ کرد