مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:252023-08-28ورزشي

تابستان پرانرژی: جشنواره اختصاصی گلف مشتریان فونیکس برگزار شد


در تعهد بی پایان خود به ارائه تجارب بی مانند، فونیکس به تازگی یک رویداد اختصاصی از باشگاه طرفداران برای مشتریان تیگو 8 پرو در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار کرد.

- باشگاه مشتریان فونیکس با برگزاری رویدادهای ورزشی قبلی خود مانند تنیس و بولینگ، موفقیت های چشمگیری را کسب کرد و بازخورد های مثبت مشتریان را به خود جلب کرده است.

مشتریان این برند با اشتیاق در این رویدادها شرکت کرده اند و در سال جاری با کیفیت بهتر، مشتریان جدید را به رویداد گلف دعوت کرده است.

اهداف این برند فراتر از این هاست و می کوشد توسعه این جشنواره های ورزشی را در سراسر ایران رقم بزند تا مشتریان فرصت های بیشتری برای شرکت در این فعالیت ها داشته باشند و رضایتشان به اوج برسد.

در این مراسم پس از صرف صبحانه، مربیان حرفه ای گلف آموزش های لازم را به شرکت کنندگان دادند تا بتوانند مهارت های خود و لذت بردن از تجربیات اولیه و هیجان انگیز این ورزش را داشته باشند.

در حالی که آقایان برای کسب جام گلف تیگو 8 پرو به رقابت پرداختند، بانوان نیز در بخش گل آرایی حضور یافتند و کودکان با بازی های ورزشی، پازل و نقاشی سرگرم شدند تا همگان لحظات شادی را تجربه کنند.

از آنجا که فونیکس به ارتقای سلامت و رفاه جسمانی مشتریان خود اهمیت ویژه می دهد، در ایستگاه سلامت فونیکس، مشتریان این امکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان پرانرژی: جشنواره اختصاصی گلف مشتریان فونیکس برگزار شد

تابستان پرانرژی: جشنواره اختصاصی گلف مشتریان فونیکس برگزار شد