مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-11اجتماعي

تاریخ و نحوه برگزاری آزمون تولیمو اعلام شد


سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ و نحوه برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) دوره های 214 الی 219 را اعلام کرد.

- سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ و نحوه برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) دوره های 214 الی 219 را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس دوره های 214 الی 219 آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo)، به روش الکترونیکی، مطابق جدول ذیل برگزار خواهد شد.

آن دسته از افرادی که متقاضی شرکت در آزمون هستند، می توانند در زمان مقرر که از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

متقاضیان لازم است منحصراً به مرکزی که در زمان ثبت نام آن را انتخاب کرده اند، مراجعه نمایند زیرا در سایر مراکز از آنها آزمون به عمل نخواهد آمد.

(اسامی مراکز در سامانه ثبت نام آزمون تولیمو اعلام شده است) همچنین متقاضیان لازم است برای شرکت در جلسه آزمون در ساعت 7:30 صبح روز آزمون، به مرکز برگزاری که در زمان ثبت نام انتخاب کرده اند، مراجعه نمایند.

شروع فرآیند آزمون در ساعت 8:00 صبح روز برگزاری خواهد بود و متقاضیان باید نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون در محل حوزه امتحانی مربوطه حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ و نحوه برگزاری آزمون تولیمو اعلام شد

تاریخ و نحوه برگزاری آزمون تولیمو اعلام شد