مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-27اقتصادي

تحقق رشد 14 برابری سرمایه گذاری خارجی در کرمان


استاندار کرمان با اشاره به کسب رتبه نخست سرمایه گذاری خارجی استان گفت: سال 1400 سرمایه گذاری خارجی در استان 20 میلیون دلار بود که با رشد 14 برابری در سال 1401 به 278 میلیون دلار رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مهدی فداکار در رزمایش گروه های جهادی تخصصی بسیج ادارات کشور گفت: دشمن مدام تلاش می کند با شبهه آفرینی و تبلیغات منفی فعالیت های انجام شده دیده نشود اما عده ای صادقانه تلاش می کنند و زحمت می کشند.

وی تصریح کرد: برخلاف خواست دشمن که از روز اول تلاش دارد دولت موفق نباشد اما با عنایت و اراده الهی زحمات زیادی کشیده شده و اتفاقات خیلی خوبی رخ داده است.

استاندار کرمان گفت: سال ها نرخ رشد سرمایه گذاری در کشور منفی یا صفر بود، اما اینک نرخ رشد سرمایه گذاری در کشور مثبت شده است.

استاندار کرمان با اشاره به کسب رتبه نخست سرمایه گذاری خارجی استان در کشور گفت: در سال 1400 میزان سرمایه گذاری خارجی در استان 20 میلیون دلار بود که با رشد 14 برابری در سال 1401 به 278 میلیون دلار رسید.

وی اظهار داشت: نرخ رشد اقتصادی کشور هم اکنون به 4.

6 رسیده است.

فداکار در ادامه با اشاره به بهبود شاخص کسب و کار گفت: استان کرمان رتبه نخست بهره وری را در کشور در سال گذشته کسب و نرخ رشد بیکاری نیز سه درصد کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق رشد 14 برابری سرمایه گذاری خارجی در کرمان

تحقق رشد 14 برابری سرمایه گذاری خارجی در کرمان