مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 23:552023-08-29اقتصادي

تعطیلی رمز ارزهای یزد در زمان اوج مصرف/احداث شهرک خورشیدی در یزد


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: رمز ارزهای فعال و مجوزدار استان یزد 3 هزار مگاوات برق مصرف می کنند اما در زمان اوج مصرف تابستان و زمستان، - فعالیت آنها تعطیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جم، روز سه شنبه در نشستی خبری با اشاره به پروژه های برق رسانی هفته دولت اظهار داشت: امسال در هفته دولت برق رسانی به 24 روستا با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد افزود: افتتاح 118 پروژه برق رسانی در هفته دولت امسال با اعتبار 162 میلیارد تومان افزود اجرا می شود که تامین و بهبود روشنایی معابر اصلی و فرعی، برق رسانی به روستاها و شهرک ها، تامین برق مسکن ملی، اصلاح و بهینه سازی شبکه و توسعه و احداث شبکه برای تامین برق متقاضیان افزایش پایداری شبکه و بهبود کیفیت ولتاژ، جایگزینی شبکه مسی با کابل خودنگهدار و تعویض و ترمیم پایه های فرسوده از جمله این طرح هاست.

وی عنوان کرد: تامین برق 17 پروژه نهضت مسکن ملی با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان نیز از مهمترین پروژه های برق رسانی استان یزد در هفته دولت است.

مشترکان یزد 8.

5 میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف دریافت کردند جم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پاداش پرداخت شده به مشترکان خانگی کم مصرف نیز بیان کرد: امسال 40 درصد مشترکان بخش خانگی استان یزد مشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی رمز ارزهای یزد در زمان اوج مصرف/احداث شهرک خورشیدی در یزد

تعطیلی رمز ارزهای یزد در زمان اوج مصرف/احداث شهرک خورشیدی در یزد