مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-11سياسي

خوش خلقی از ویژگی های بارز پیامبر بود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی( عج) با اشاره به حسن خلق پیامبر گرامی اسلام گفت: اوج اخلاق نبی خدا در داخل خانه بود و همانگونه که در بیرون از منزل با مراجعین خوش اخلاق بودند، - حجت الاسلام محبعلی احدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی( عج) در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به فرا رسیدن 28 صفر اظهار داشت: مهمترین ویژگی حضرت رسول اکرم( ص) بندگی واقعی خداوند بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی( عج) تواضع و فروتنی را از دیگر ویژگی های بازر پیامبر اکرم(ص) خواند و افزود: پیامبر اکرم(ص) به قدری تواضع داشتند که گاهی تشخیص نبی خدا در میان مردم سخت بود، چرا که حضرت همانند مردم لباس بر تن می کردند و همانند مردم بر زمین می نشستند.

وی با اشاره به حسن خلق پیامبر گرامی اسلام یاد آور شد: اوج اخلاق نبی خدا در داخل خانه بود و همانگونه که در بیرون از منزل با مراجعین خوش اخلاق بودند، دقیقا در داخل منزل نیز خوش اخلاق و خوش برخورد بودند.

احدی با تاکید بر اینکه بسیاری از کسانی که جذب دین اسلام شدند به خاطر اخلاق و تواضع نبی خدا بود، افزود: تمام کسانی که  خدمت رسول خدا می رسیدند بعد از برگشت احساس می کردند نبی خدا با آن ها صمیمی است و هیچگاه نبی خدا حرف مراجعین را قطع نمی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش خلقی از ویژگی های بارز پیامبر بود

خوش خلقی از ویژگی های بارز پیامبر بود