مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-13سياسي

تاکید بر پیاده سازی گفتمان اقتصادی بر پایه علم و پژوهش


در دیدار رییس جهاد دانشگاهی و مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی بر پیاده سازی گفتمان اقتصادی بر پایه علم و پژوهش تاکید شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی در دیدار رییس جهاد دانشگاهی و مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی بر پیاده سازی گفتمان اقتصادی بر پایه علم و پژوهش تاکید شد.

  سیدمحمدحسین سیدکاشی، رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: پژوهش دانش بنیان یکی از مهم ترین حوزه های فعالیت های جهاد دانشگاهی بوده که از خواسته های مقام معظم رهبری نیز هست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه هم افزایی جهاد دانشگاهی با مجموعه بسیج علمی، پژوهشی و فناوری می تواند به توسعه علمی و پژوهشی فعالیت های دو نهاد کمک بسزایی کند، ادامه داد: برگزاری جلسات جداگانه تخصصی در مباحث آموزشی و فرهنگی نیز می تواند کمک کننده و تسهیلگر فعالیت های مشترک دو مجموعه باشد.

رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این زمینه ارتباطات خوبی را می توان برقرار کرد، افزود: لازم است پتاسیل ها و ظرفیت های همکاری بین دو مجموعه عملیاتی شود.

سیدکاشی با بیان اینکه می توان در فعالیت های دارای همپوشانی دو مجموعه به هم افزایی برسیم، تصریح کرد: با برگزاری جلسات مختلف و انعقاد تفاهم نامه به سمت عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر پیاده سازی گفتمان اقتصادی بر پایه علم و پژوهش

تاکید بر پیاده سازی گفتمان اقتصادی بر پایه علم و پژوهش