مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-13اجتماعي

مهمترین وظیفه مشهدی ها، مجاور خوب بودن است


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: مهمترین وظیفه برای مشهدی ها مجاور خوب بودن یعنی خادم خوبی برای زائران بودن است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: مهمترین وظیفه برای مشهدی ها مجاور خوب بودن یعنی خادم خوبی برای زائران بودن است.

یوسف اسماعیل زاده در خصوص اقدامات فرهنگی انجام شده در ایام پایانی ماه صفر، اظهار کرد: دراین ایام که از زمان اربعین آغاز و تا روزهای پایانی ماه صفر ادامه دارد، در حوزه فرهنگی برنامه های مختلفی در راستای فرهنگ سازی و فرهنگ خدمت رسانی انجام می شود.

وی افزود: یکی از برنامه های ما فضاسازی شهری در 3 محور احادیث رضوی و سبک زندگی رضوی، تصاویر و دلنوشته با استفاده از مباحث استفهامی است و همچنین بیرق ها، پرده های بزرگ مقیاس و اقدامات بسیار دیگری انجام شده است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: قرار نوجوانی برای خادمین نوجوان است که دختران در 9 محور و پسران در 15 محور طی 4 روزی پایانی ماه صفر در 3 شیفت خدمت رسانی می کنند.

اسماعیل زاده به اجرای پویش نذرمن نیز اشاره کرد و گفت: در این پویش عموم مردم برای کمک به پاکبانان به تفکیک و جمع آوری زباله ها می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین وظیفه مشهدی ها، مجاور خوب بودن است

مهمترین وظیفه مشهدی ها، مجاور خوب بودن است