مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-09اقتصادي

100 میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق رسانی شهرستان فلارد سرمایه گذاری شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: 100 میلیاد تومان اعتبار در راستای توسعه و بهینه سازی شبکه های برق رسانی شهرستان فلارد سرمایه گذاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ، مجید فرهزاد در جلسه معارفه مدیر امور برق شهرستان جدید فلارد گفت: بالغ بر 100 میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق شهرستان فلارد هزینه شده که از مهمترین طرح های اجرایی این شهرستان می توان به احداث و توسعه پست 132 کیلوولت منطقه فلارد با احداث 12 فیدر برق رسانی، جداسازی خطوط برق رسانی حوزه خانگی از کشاورزی، بهینه سازی شبکه های برق رسانی روستایی و بهینه سازی شبکه روشنایی معابر اشاره کرد.

وی با اشاره به ایجاد ظرفیت رده ولتاژی 132 کیلوولت در شهرستان فلارد، تصریح کرد: این ظرفیت بزرگ انرژی شرایط را برای استقرار صنایع سنگین و نیمه سنگین و توسعه کشاورزی فراهم کرده و این شرکت آمادگی لازم برای واگذاری انشعاب برق به هرگونه واحد صنعتی وکشاورزی در این منطقه را دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با ایجاد امور برق شهرستان جدید فلارد به عنوان امور مجزا ومستقل، اعتبارات ویژه ای در حوزه برق رسانی این شهرستان اختصاص خواهد یافت و توسعه و بهینه سازی شبکه های برق رسانی و روشنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق رسانی شهرستان فلارد سرمایه گذاری شد

100 میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق رسانی شهرستان فلارد سرمایه گذاری شد