مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 07:552023-09-17اقتصادي

تحقق 90 درصدی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دهاقان


فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به تحقق بیش از 90 درصدی مصوبات جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گفت: با حضور دستگاه های مربوطه مشکلات واحدها در سطح شهرستان پیگیری و در کم ترین زمان ممکن نسبت به حل آن اقدام می شود.

- علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان در گفت وگو با خبرنگار فارس در دهاقان اظهار داشت: همه مسؤولان باید در همه سطوح تلاش کنند که رضایت مردمی نسبت به عملکرد دولت حاصل شود.

  وی با بیان این که در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در حوزه های مختلف در سطح ملی و شهرستان انجام شده است، بیان کرد: شهرستان دهاقان ظرفیت بسیار خوبی را در حوزه کشاورزی و تولیدات محصولات زراعی و گلخانه ای دارد و به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا شاهد صادرات محصولات این شهرستان به کشورهای دیگر هستیم.

  حل مشکلات شهرک صنعتی  پوده پس از 14 سال جمشیدیان با اشاره به مشکلات منابع آبی و همچنین کاهش نزولات آسمانی عنوان کرد: با توجه به ضرورت فعالیت سایر صنایع در شهرستان، از ابتدای حضور در شهرستان تلاش کردیم تا علاوه بر صنعت کشاورزی، زمینه حضور سایر صنعت ها را در این شهرستان فراهم کنیم و در همین راستا حل مشکلات شهرک های صنعتی موجود در شهرستان را در دستور کار قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 90 درصدی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دهاقان

تحقق 90 درصدی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دهاقان