مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:152023-08-29دانش

پذیرش بدون کنکور دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش بدون کنکور دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش بدون کنکور دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان خبر داد.

علی اکبر دسترنج روز سه شنبه هفتم شهریورماه 1402 در جمع خبرنگاران گفت: در پذیرش مهرماه سال جاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با توجه به سیاست های اشتغال استان، به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش های مختلف استان، در 45 کد رشته مقطع کاردانی و 41 کد رشته مقطع کارشناسی ناپیوسته، بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد.

وی اظهارکرد: ثبت نام از تمامی داوطلبان ورود به دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی برای پذیرش مهرماه 1402 از پنجم شهریورماه آغاز شده و تا 11 شهریورماه ادامه ادامه دارد.

همچنین ثبت نام دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای ناپیوسته این دانشگاه نیز از هفتم شهریورماه آغاز شده و تا 13 شهریورماه ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بدون کنکور دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد

پذیرش بدون کنکور دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد