مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 18:102023-09-16اجتماعي

خروج بیش از 25 هزار زائر از مشهد


سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از خروج بیش از 25 هزار زائر توسط اتوبوس ها و سایر وسایل نقلیه برون شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید مهدی امامی میبدی با اشاره به اقدامات این سازمان در ایام پایانی ماه صفر گفت: دهه پایانی ماه صفر با پایان تعطیلات تابستان همزمان شده است و هم خدمت رسانی به زائران در دستور کار ما بود و هم ساماندهی مسافرانی که پیش از ایام عزاداری شهادت امام رضا (ع) به این شهر مشرف شده بودند.

وی ادامه داد: بیشترین ورودی پایانه مسافربری مشهد در این ایام در تاریخ 23 شهریور ثبت شد که طی یک روز، 60 هزار مسافر با 3 هزار و 485 دستگاه اتوبوس از اقصی نقاط کشور وارد شدند.

سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد اضافه کرد: امروز (25 شهریور) نیز از ساعت 24 تا 14، تعداد 25 هزار و 800 مسافر با یک هزار و 141 وسیله نقلیه مشهد را ترک کرده اند که 575 وسیله اتوبوس بوده است.

امامی میبدی همچنین خاطرنشان کرد: مشکلی در تامین بلیت اتوبوس یا وسایل نقلیه نداشته ایم و از شب گذشته، 858 دستگاه اتوبوس مسافربری در پایانه های ما مستقر شده اند و به تدریج زائران به شهر های خود بازخواهند گشت.

پایان پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج بیش از 25 هزار زائر از مشهد

خروج بیش از 25 هزار زائر از مشهد