مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 00:292023-09-18حوادث

اعزام 6 تیم امدادنجات اردبیل برای پشتیبانی از سیل در شهرستان آستارا


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اعزام 6 تیم امداد ونجات استان اردبیل برای پشتیبانی از سیل زدگان آستارا خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اعزام 6 تیم امداد ونجات استان اردبیل برای پشتیبانی از سیل زدگان آستارا خبر داد.

حمید قویدل شامگاه 27 شهریور با اشاره به وقوع سیل در استان گیلان گفت: با وقوع سیل در استان گیلان و شهرستان آستارا در همسایگی استان اردبیل نجاتگران این جمعیت در قالب 6 تیم ( 5 تیم سیلاب و یک تیم ارزیاب) جهت امدادرسانی به سیل زدگان به این منطقه اعزام شدند.

وی بیان کرد: 21 نفر نجاتگر از استان اردبیل با بکارگیری 6 دستگاه خودروی امدادی، 8 دستگاه موتور پمپ لجن کش و یک دستگاه قایق جیمینی جهت یاری رساندن به سیل زدگان عازم مناطق سیل زده آستارا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین یادآور شد: بارش های سیل آسا از شب گذشته مناطق مختلف استان اردبیل را نیز فرا گرفته است به طوری که در برخی از مناطق شهرستان پارس آباد نیز شاهد آبگرفتگی معابر و منازل هستیم.

وی اذعان کرد: در پی گزارش های مردمی و آبگرفتگی معابر یک تیم عملیاتی نیز متشکل از یک تیم سیلاب و 5 نجاتگر، یک دستگاه خودروی امدادی، و یک پمپ لجن کش نیز جهت امدادرسانی به سطح شهرستان پارس آباد اعزام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 6 تیم امدادنجات اردبیل برای پشتیبانی از سیل در شهرستان آستارا

اعزام 6 تیم امدادنجات اردبیل برای پشتیبانی از سیل در شهرستان آستارا