مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-09سياسي

میلاد در سوگ حسین (ع) گریست/ تماشای یک تجربه متفاوت موسیقایی


ویژه برنامه «سوگ شفق» همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی با حضور منتخبی از نوازندگان و خوانندگان موسیقی کشورمان به رهبری ارکستر عرفان وکیلی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- ویژه برنامه سوگ شفق همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی با حضور منتخبی از نوازندگان و خوانندگان موسیقی کشورمان به رهبری ارکستر عرفان وکیلی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ویژه برنامه موسیقایی سوگ شفق همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی با رهبری ارکستر عرفان وکیلی، آهنگسازی میلاد آقایی و حضور جمعی از سرشناس ترین نوازندگان موسیقی کشورمان در حوزه موسیقی ارکسترال، شامگاه روز جمعه هفدهم شهریور ماه در برج میلاد تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

این ویژه برنامه موسیقایی به همت انجمن موسیقی ایران و مشارکت برج میلاد تهران، به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی (ع) طی روزهای شانزدهم و هفدهم شهریور در قالب پنچ پرده به صحنه رفت.

از جمله نکات قابل توجه این کنسرت که به صورت رایگان برگزار شد، حضور تعدادی از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران در گروه نوازندگان بود.

هنرمندانی که چندی پیش از مجموعه ارکستر سمفونیک تهران خارج شده و طی روزهای گذشته با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است دوباره به جمع نوازند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلاد در سوگ حسین (ع) گریست/ تماشای یک تجربه متفاوت موسیقایی

میلاد در سوگ حسین (ع) گریست/ تماشای یک تجربه متفاوت موسیقایی