مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:002023-08-27سياسي

10 راهبرد دیپلماسی علمی وزارت علوم


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به 10 راهبرد دیپلماسی علمی وزارت علوم، تاکید کرد: مرجعیت علمی از طریق دیپلماسی عمومی گسترش می یابد و دیپلماسی علمی تکمیل کننده دیپلماسی عمومی است.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به 10 راهبرد دیپلماسی علمی وزارت علوم، تاکید کرد: مرجعیت علمی از طریق دیپلماسی عمومی گسترش می یابد و دیپلماسی علمی تکمیل کننده دیپلماسی عمومی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی زلفی گل در اولین همایش رؤسا و مسؤولان بین الملل دانشگاه های منتخب کشور با عنوان دیپلماسی علمی و فناوری در سیاست خارجی، ظرفیت ها و رویکردها که در وزارت امور خارجه برگزار شد، گفت: دیپلماسی علمی تکه ای از جورچین دیپلماسی عمومی محسوب می شود و ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تکه های دیگر دیپلماسی عمومی هستند.

وی با اشاره به اینکه امروزه مرجعیت و دیپلماسی علمی و فناوری و نوآوری مدنظر همه جوامع است، گفت: مرجعیت علمی از طریق دیپلماسی علمی گسترش می یابد، باید فرایند دیپلماسی علمی را کوتاه کرد و برایند دیپلماسی علمی را طوری درنظر گرفت که قابل سنجش و ارزیابی مستمر باشد.

10 راهبرد دیپلماسی علمی وزارت علوم وزیر علوم با تاکید بر اینکه برای توسعه تعاملات علمی و بین المللی به راهبردها و راهکارهای کارشناسی و تخصصی نیاز است، گفت: راهبردهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 راهبرد دیپلماسی علمی وزارت علوم

10 راهبرد دیپلماسی علمی وزارت علوم