مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-05سياسي

فعالیت ها و نام شهید مدنی در تاریخ همدان برجسته است


فعالیت ها و نام شهید مدنی در تاریخ همدان برجسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با مدیر عامل و پرسنل مؤسسه شهید آیت الله مدنی که در آستانه سالگرد شهید مدنی برگزار شد، اظهار داشت: بعضی از بزرگان و اساتیدی که در نجف و قم نامشان باقی مانده به علت حضور شاگردانی است که هدف آنها را پیگیری کرده اند.

وی افزود: شهید مدنی نیز دارای دوستان با وفا و فهمیده ای بودند که در همدان آن مسیری که مد نظر ایشان بود را پیگیری می کردند.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه فعالیت ها و نام شهید مدنی در تاریخ همدان برجسته است، گفت: حضور حاج آقای سید جواد حجازی در کنار شهید مدنی و استمرار راه شهید مدنی در این مؤسسه، از علل ماندگاری راه و سیره شهید مدنی در همدان است.

آیت الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: از همه افرادی که در مؤسسه شهید مدنی فعالیت دارند تقدیر می کنم، خوب است این خدمات و تلاش ها که نزدیک به پنجاه سال توسط مؤسسه انجام می شود، برای نسل حاضر تبیین شود.

وی با اشاره به علل ماندگاری خدمات بزرگانی چون شهید رجایی و شهید مدنی بیان کرد: از عوامل ماندگاری و برکتی که در این کارها وجود دارد آن است که کارها رنگ و بوی الهی می گیرد و اخلاص در کارها مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت ها و نام شهید مدنی در تاریخ همدان برجسته است

فعالیت ها و نام شهید مدنی در تاریخ همدان برجسته است