مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 09:212023-09-22سياسي

شهدا برای جمهوری اسلامی ایران قدرت آفریدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در این هفته باید تمرکز خود را بر بیان ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان ایران اسلامی بگذاریم تا گوشه ای از رشادت ها و شهامت های فرزندان وطن برای نسل امروز بیان شود.

وی با اشاره به تقابل همیشگی حق و باطل در طول تاریخ گفت: خوشا به حال آنان که در جانب حق ایستاده اند و با اهدای جان و مال ماندگاری را برای خود خریده اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از تقدیم 8 هزار شهید در استان برای خط حق و حقیقت خبر داد و افزود: امروز مفتخریم دومین کنگره ملی 8 هزار شهید را در مهرماه برگزار کنیم.

  وی شهدا را الگوهای بزرگ بشریت و افرادی که برای جمهوری اسلامی ایران قدرت آفریدند خطاب کرد و گفت: شهدا برای اعتلای کلمه توحید تمام هستی خود را فدا کردند که هم باید راه آنها را ادامه دهیم.

مجیدی با اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنیم بیان کرد: امروز اقتدار و بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به حدی رسیده که دشمنان جرات کوچکترین اقدامی علیه ایران ندارند.

وی تصریح کرد: هرگاه بین نیروهای نظامی و دیپلماسی نزدیکی بیشتر ایجاد شود قدرت جمهوری اسلامی نیز بیشتر دیده می شود، اگر رییس جمهور مقتدرانه حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا برای جمهوری اسلامی ایران قدرت آفریدند

شهدا برای جمهوری اسلامی ایران قدرت آفریدند