مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 18:252023-09-11اقتصادي

شروع زود هنگام صید در غرب گیلان


مدیر کل شیلات گیلان از شروع زود هنگام صید در مناطق غربی استان خبر داد و گفت: از امروز 20 شهریور پره صیادی در شهرستان های آستارا و تالش فعالیت صید و صیادی خود را در خزر شروع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کوروش خلیلی اظهار کرد: گیلان به لحاظ تولیدات شیلاتی در کشور حرف برای گفتن دارد و از سهم خوبی در حوزه اقتصاد دریا محور به خود اختصاص داده است.

وی از شروع زودهنگام صید در غرب گیلان خبر داد و افزود: از امروز 20 شهریور پنج پره صیادی در شهرستان های آستارا و تالش فعالیت صید و صیادی خود را در دریای خزر شروع کردند.

مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به فعالیت 50 تعاونی پره صیادی در استان، اضافه کرد: پره های صیادی در گیلان در بخش اشتغالزایی سهم 4 هزار نفری دارند و در اقتصاد منطقه نقش محوری دارند.

خلیلی با بیان اینکه فعالیت صیادی در غرب گیلان یک ماه زودتر از موعد مقرر آغاز شده است، گفت: بر اساس مصوبات کمیته مدیریت صید، فصل صید در مناطق غربی گیلان در شهرستان های تالش و آستارا یک ماه زودتر از سایر نقاط گیلان آغاز شد.

وی با اشاره به دلایل زود هنگام صید ماهیان در این شهرستان ها افزود: مناطق غربی گیلان در فصل زمستان به دلیل شرایط نامناسب جوی و سرمای هوا، زمان کمتری نسبت به سایر پره های صیادی برای صید دارند که آغاز صید در پره ها با هدف برقراری عدالت بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع زود هنگام صید در غرب گیلان

شروع زود هنگام صید در غرب گیلان