مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-19اقتصادي

در تولید و عرضه مرغ و تخم مرغ در همدان مشکلی نداریم


مدیر بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان در بحث تولید و عرضه مرغ و تخم مرغ مشکلی نداریم، تأکید کرد: افزایش قیمت تخم مرغ در شهریور بیشتر به خاطر نیاز هیأت ها و موکب ها برای اربعین بود که بعد از ماه صفر با روند نزولی مواجه هستیم.

- ایسنا/همدان مدیر بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان در بحث تولید و عرضه مرغ و تخم مرغ مشکلی نداریم، تأکید کرد: افزایش قیمت تخم مرغ در شهریور بیشتر به خاطر نیاز هیأت ها و موکب ها برای اربعین بود که بعد از ماه صفر با روند نزولی مواجه هستیم.

داریوش سرحدی سه شنبه 28 شهریورماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان، اظهار کرد: طی چند روز اخیر کاهش قیمت مرغ زنده و به تناسب آن مرغ گرم را در استان شاهد بودیم اما دیروز قیمت مرغ زنده از 55 هزار تومان به 57 هزار تومان رسید.

سرحدی درباره ذخایر استراتژیک کالاهای اساسی مطرح کرد: در برخی اقلام ذخیره سازی خوبی انجام شده به طوریکه ذخیره برنج تایلندی هومالی 514 تن، برنج هندی 4806 تن، شکر 2413 تن، گندم 312 هزار و 353 تن، روغن خام 16 هزار و 817 تن، گوشت قرمز منجمد 109 تن و گوشت مرغ منجمد 44 تن است.

وی به مکاتبه با وزارت جهادکشاورزی برای دریافت روزانه 60 لاشه گوشت قرمز گرم وارداتی و معرفی یکی از فروشگاه های زنجیره ای استان به منظور توزیع آن اشاره کرد و گفت: وزن هر لاشه در حدود 15 تا 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تولید و عرضه مرغ و تخم مرغ در همدان مشکلی نداریم

در تولید و عرضه مرغ و تخم مرغ در همدان مشکلی نداریم