مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 22:102023-09-11سياسي

کاهش آسیب های اجتماعی در آبیک مستلزم همفکری و هم افزایی مسوولان است


رییس دادگستری شهرستان آبیک بر ضرورت همفکری و هم افزایی دستگاه های اجرایی و مسوولان آبیک در مسیر کاهش طلاق و جلوگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، سید جلال حاجی نصیری در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان آبیک که عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ورودی پرونده های زیاد به دادسرا و دادگستری موجب ایجاد چالش و فرسودگی همکاران قضایی شده و گرچه کیفیت رسیدگی به پرونده ها در دستور کار قرار دارد اما با کاهش میزان پرونده های وارده، قضات می توانند با فراغ بال بیشتر به پرونده ها رسیدگی کنند.

وی وجود مبایعه نامه ها و سندهای عادی را از مشکلات اصلی ذکر کرد و افزود: در شهرستان آبیک در حالی بنگاه های معاملاتی فعالیت می کنند که صاحبان املاک اطلاعات و آگاهی کافی ندارند و برخی تعمداً قراردادهایی می نویسند که نتیجه آن سبب افزایش پرونده ها در دستگاه قضایی می شود.

رییس دادگستری شهرستان آبیک اعتراض مردم به وضعیت محیط زیست را مطالبه به حق دانست و تصریح کرد: با توجه به بازدید مسوولان استانی، شهرستانی و کشوری و نمایندگان مجلس از تالاب و دشت الله آباد نیاز است از تخریبی که در این دشت صورت گرفته و به کانون ریزگردها تبدیل شده جلوگیری شود و برای احیای دشت تدبیر لازم اندیشیده شود که بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های اجتماعی در آبیک مستلزم همفکری و هم افزایی مسوولان است

کاهش آسیب های اجتماعی در آبیک مستلزم همفکری و هم افزایی مسوولان است