مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-24ورزشي

بازیکنان تراکتور باید بدانند در چه تیمی بازی می کنند


مدافع پیشین تراکتور با اشاره به عملکرد ضعیف بازیکنان تراکتور گفت: این بازیکنان باید بدانند که برای کدام تیم بازی می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع پیشین تراکتور با اشاره به عملکرد ضعیف بازیکنان تراکتور گفت: این بازیکنان باید بدانند که برای کدام تیم بازی می کنند.

مصطفی اکرامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به عملکرد تراکتور پس از قرارگیری پاکو خمس در راس کادرفنی این تیم در سال گذشته توقعات از این تیم بالا رفته است.

وی با بیان اینکه شاکله اصلی تراکتور نسبت به فصل گذشته تغییر پیدا کرده است، گفت: این تیم در دو هفته ابتدایی به مصاف تیم های مدعی رفت و پس از واگذاری نتایج این دو بازی و باخت در مقابل شارجه امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، باعث تضعیف روحیه بازیکنان شده است.

او ادامه داد: تعدادی از بازیکنانی که در نقل و انتقالات نیم فصل به تراکتور آمدند تا به حال توسط پاکو خمس به کار گرفته نشده و یا کمتر در زمین حضور پیدا کرده اند، و در این میان سوالی پیش می آید که اگر این بازیکنان با نظر مستقیم سرمربی جذب شده اند، پس چرا در طی این سه بازی برای هماهنگی بهتر، دقایق بیشتری در ترکیب تراکتور قرار نگرفته اند؟ اکرامی افزود: ترکیبی که تراکتور در طی سه بازی اخیر در دستور کار قرار داده، بهترین ترکیب این تیم نیست و پاکو خم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان تراکتور باید بدانند در چه تیمی بازی می کنند

بازیکنان تراکتور باید بدانند در چه تیمی بازی می کنند