مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 20:002023-08-29سياسي

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته دولت


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از مردم جهت حضور در مراسم بزرگداشت شهدای دولت و شهدای شاخص شهریور ماه دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از مردم جهت حضور در مراسم بزرگداشت شهدای دولت و شهدای شاخص شهریور ماه دعوت کرد.

 متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم هشتم شهریور ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ، نمادی از حقانیت و مظلومیت نظام و سند دیگری بر شقاوت سازمان های تروریستی از جمله گروهک تروریستی منافقین است که تحت حمایت های گوناگون و هدایت و فرامین سرویس های جاسوسی نظام سلطه به ویژه آمریکای جنایتکار با ارتکاب شنیع ترین جنایات ضد بشری در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، بارها و بارها چهره سفاک و خونریز خود را در برابر ملت ستمدیده و مبارز ایران اسلامی نمایان ساخته اند.

این روز، یادآور حادثه تلخ و فراموش نشدنی شهادت دو شخصیت والا و تأثیرگذار در انقلاب اسلامی در انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر است که نمونه های بی بدیلی از ساده زیستی و تلاش صادقانه و ایثار جان در راه خدمتگزاری به ملت بودند و تا آخرین نفس، در این مسیر الهی حرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته دولت

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته دولت