مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 19:302023-08-25سياسي

نامه سرگشاده نوبخت به رییسی


محمدباقر نوبخت، در نامه سرگشاده به سید ابراهیم رییسی، برای جلسه با مدیران اقتصادی درباره عملکرد اقتصادی دولت قبل اعلام آمادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از انتخاب، محمدباقر نوبخت، رییس پیشین سازمان برنامه و بودجه، در نامه سرگشاده به سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور برای حضور در ستاد اقتصادی دولت و یا جلسه ای با داوری معاون رییس جمهور اعلام آمادگی کرد تا پاسخگوی مدیران اقتصادی دولت درباره عملکرد اقتصادی دولت های یازدهم و دوازدهم باشد.

نوبخت در این نامه با رد ادعای رشد اقتصادی 0٫4 درصدی در زمان تحویل دولت قبل، با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه روزسانی شده مرکز آمار تاکید کرد رشد اقتصادی سال 1399 برابر 3٫3 درصد و رشد اقتصادی فصل بهار سال 1400 برابر 8٫5 درصد و به استناد گزارش بانک مرکزی، رشد اقتصادی سال 1399 برابر 4٫1 درصد و رشد اقتصادی فصل بهار سال 1400 برابر 6٫7 درصد اعلام شده است.

او با اشاره به مقایسه عملکرد اقتصادی دولت های دوازدهم و سیزدهم نوشت: اینجانب با توجه به تجارب 32 ساله تقنینی، پژوهشی و اجرایی، اعتقاد دارم تا زمانی که سایه شوم تحریم های ظالمانه بالای سر ملت ایران و فشار هزینه های آن روی دوش مردم سنگینی می کند، این نوع مقایسه ها، صرفا برای آحاد مردم، آزاردهنده خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سرگشاده نوبخت به رییسی

نامه سرگشاده نوبخت به رییسی