مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-29سياسي

تبلیغات زودهنگام برای مجلس شورای اسلامی خلاف قانون است


رییس دفتر شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که مرحله پیش ثبت نام برای نامزدی نمایندگی مجلس را انجام داده اند، تا زمان مقرر شده، - اجازه فعالیت سیاسی و تبلیغاتی ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جوکار ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: برخی افراد که پیش ثبت نام انتخابات را انجام داده اند، پوستر و بنرهای تبلیغاتی منتشر می کنند که این تبلیغات زودهنگام خلاف قانون است.

وی بیان داشت: کسانی که ثبت نام کرده اند، برای حفظ منزلت صاحب عزا، کاروان راه اندازی نکنند چرا که این کار شأن و منزلت افراد را خدشه دار می کند، شرکت در مراسم ختم درگذشتگان با هدف انتخابات شایسته نیست.

جوکار با بیان اینکه برخی بر خلاف قانون، تبلیغات انتخاباتی را زودتر از بقیه استان ها آغاز کرده اند، گفت: فرایند قانونی تأیید یا رد صلاحیت هنوز آغاز نشده و مهمترین اصلاحات قانون انتخابات جدید موضوع پیش ثبت نام بود که در گذشته زمان ثبت نام همه اقشار ثبت نام می کردند، اما امسال افرادی که شرایط لازم را داشته باشند ثبت نام کردند و هنوز عنوان کاندیدا یا نامزد ندارند.

وی اظهار داشت: افرادی که قانون را رعایت نمی کنند چگونه می خواهند در مجلس، قانون را اجرایی کنند، برخی افراد در این خصوص مصادیق بی قانونی را انجام می دهند و هیچ گونه کوتاهی در رسیدگی به صلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات زودهنگام برای مجلس شورای اسلامی خلاف قانون است

تبلیغات زودهنگام برای مجلس شورای اسلامی خلاف قانون است