مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-12اقتصادي

حضور شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد


شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با حضور در هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد و اولین نمایشگاه صنعت، ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی، دستاوردها و توانمندی های خود را در معرض نمایش گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد و اولین نمایشگاه صنعت، ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی از شنبه 18 شهریور در نمایشگاه بین المللی یزد برپا شده و تا سه شنبه 21 شهریورماه ادامه دارد.

در این نمایشگاه که با هدف رشد و توسعه هر چه بیشتر صنعت فولاد و آشنایی با آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناوری و تجهیزاتی صنعت فولاد کشوربرپا شده بیش از 70 شرکت معتبر از استان های تهران، یزد، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، بندرعباس، اراک و گلستان حضور دارند.

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به عنوان یکی از شرکت های مطرح در این حوزه، بخشی از فعالیت ها و اقدامات خود را در سه کارخانه فرآوری، گندله و آهن اسفنجی در معرض دید عموم قرار داد.

یکی از ویژگی های اصلی این نمایشگاه حضور شرکت های دانش بنیان حوزه صنعت و معدن است.

همچنین صاحبان صنایع فولاد با ارائه آخرین دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و تجربیات فنی در حوزه های متالورژی، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته، به تبادل اطلاعات می پردازند و موجب پویایی در حوزه صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد

حضور شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد