مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:302023-09-10اقتصادي

از دستگیری سارقان پنجره رو تا سود هنگفت مالخران


متأسفانه در طول سال های اخیر، تعداد بسیار زیادی از سرقت ها از منازل و خانه های افراد صورت میگیرد؛ به دلیل اینکه برخی افراد کالاهای قیمتی و وجوه نقدی را داخل منازل خود نگهداری می کنند.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ متأسفانه در طول سال های اخیر، تعداد بسیار زیادی از موارد سرقت یا دزدی از طریق منازل و خانه های افراد صورت می گیرد و به دلیل اینکه برخی افراد کالاهای قیمتی و وجوه نقدی را داخل منازل خود نگهداری می کنند و شرایط حفاظتی کاملی برای منازل خود فراهم نکرده اند، سرقت از منزل توسط سارقان کاری آسان شده است.

هنگامی که فردی مورد سرقت واقع می شود.

ابتدا به ذهن می آید که پول یا مال از دست داده است ولی آسیب های روانی و تأثیرات آن شاید بسیار سخت تر است حالا اگر سرقت منزل باشد آسیب روحی و روانی آن بسیار بیشتر است چون فرد دائم در منزل و جایی که سرقت انجام شده است و استرس می گیرد که شاید دوباره از همان جا سارقی وارد شود.

آسیب روحی بیشتر از آسیب مالی 21 تیرماه امسال ساعت 9 شب به منزل پدرم رفتم و 1 ساعت بعد همسایه ها تماس گرفتند که منزلتان را دزد زده، سریع برگشتم خانه و دیدم همه جای خانه کاملاً آشفته و بهم ریخته بود رفتم سراغ گاو صندوق که دیدم گاوصندوقی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری سارقان پنجره رو تا سود هنگفت مالخران

از دستگیری سارقان پنجره رو تا سود هنگفت مالخران