مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-09سياسي

چاپ جدید «سال های بی حصار» روانه بازار شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انتشارات ایران، نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به اهمیت ثبت تاریخ برای جلوگیری از تحریف آن در نسل های بعدی را شاید بتوان یکی از دلایل مهم توجه ویژه انتشارات موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران به مقوله .

- چاپ دوم کتاب سال های بی حصار ، خاطرات نخستین مدیر عامل متروی تهران به مخاطبین عرضه شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انتشارات ایران، نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به اهمیت ثبت تاریخ برای جلوگیری از تحریف آن در نسل های بعدی را شاید بتوان یکی از دلایل مهم توجه ویژه انتشارات موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران به مقوله تاریخ شفاهی افرادی دانست که در مقاطع مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقشی مهم را ایفا کرده اند.

اصغر ابراهیمی اصل یکی از این افراد است که جلد اول کتاب خاطرات وی تحت عنوان سال های بی حصار در سال 1401، در قطع رقعی اروپایی و ذیل 664 صفحه توسط انتشارات موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران به چاپ رسید.

مهندس ابراهیمی اصل پیش از پیروزی انقلاب اسلامی وارد جریانات مبارزه علیه رژیم پهلوی شده و بعد از آن در سمت های مهمی، چون فرماندار و استاندار، فعالیت های سیاسی و اجرایی خود را ادامه داده و به عنوان یکی از مدیران موفق انقلاب، منشأ اثرات مهمی در دوران مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ جدید «سال های بی حصار» روانه بازار شد

چاپ جدید «سال های بی حصار» روانه بازار شد