مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-12سياسي

انتقاد عضو شورای شهر از اکران انبوه تابلوهای تبلیغاتی در ورودی های قم


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در ورودی های شهر قم هیچ نشانی از المان های هویتی شهر وجود ندارد و این موضوع نقصی برای شهر قم است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، روح اله امرالهی با اشاره به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی اظهار داشت: سال ها است مدیریت شهری دغدغه شرایط فرهنگی شهر را داشته و هرروز حساسیت بر روی کار بخش فرهنگی بیشتر می شود که درست و به جا است.

وی تغییر فرهنگ توسط دشمنان و عوامل خارجی را یادآور شد و افزود: ما باید برای این روند نادرست فرهنگ توسط عوامل خارجی و دشمنان تدابیری بیندیشیم و برای آن برنامه ریزی جامعی داشته باشیم.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم در ادامه به ساماندهی ورودی های شهر قم اشاره کرد و گفت: متأسفانه در ورودی های شهر قم هیچ نشانی از المان های هویتی شهر وجود ندارد و این موضوع نقصی برای شهر قم است.

وی دغدغه حوزه فرهنگی در ساماندهی ورودی های شهر قم را یادآور شد و بیان کرد: دغدغه ساماندهی ورودی های شهر قم بر اساس هویت انقلابی اسلامی شهر قم دغدغه درست و به جایی است و باید به آن پاسخ داده شود.

امرالهی تصریح کرد: باید از چند کیلومتر به قم فضای فرهنگی مسیر تغییر کند و نیاز است اختیارات لازم به شهرداری قم داده شود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای شهر از اکران انبوه تابلوهای تبلیغاتی در ورودی های قم

انتقاد عضو شورای شهر از اکران انبوه تابلوهای تبلیغاتی در ورودی های قم