مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-12حوادث

آتش انبار بزرگ مواد شوینده در سبزوار مهار شد


مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از مهار آتش انبار بزرگ مواد شوینده پس از یک ساعت تلاش خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از مهار آتش انبار بزرگ مواد شوینده پس از یک ساعت تلاش خبر داد.

محمد همتی روز سه شنبه 21 تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آتش سوزی گسترده یک انبار بزرگ مواد شوینده در این شهر با تلاش یک ساعته آتش نشانان مهار شد، افزود: با دریافت خبر وقوع آتش سوزی در یک انبار مواد شوینده در بلوار بوتان گاز سبزوار، بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه برای مهار آتش نیروهای ایستگاه 2 به محل اعزام شدند، اظهار کرد: با توجه به وسعت انبار، آتش نشانان پس از یک ساعت تلاش آتش را کنترل کرده و پس از چهار ساعت لکه گیری به عملیات خود پایان دادند.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار خاطرنشان کرد: در این عملیات 20 آتش نشان و 6 خودرو سبک و سنگین شرکت داشتند.

وی با اعلام اینکه دلیل وقوع آتش سوزی توسط کارشناسان مرتبط در حال بررسی است، گفت: هم اکنون پنج ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با 110 آتش نشان در سبزوار فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش انبار بزرگ مواد شوینده در سبزوار مهار شد

آتش انبار بزرگ مواد شوینده در سبزوار مهار شد