مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-04اجتماعي

تقاطع غیرهمسطح بهشت در همدان هوشمند شد


شهردار همدان از هوشمندسازی تقاطع غیرهمسطح بهشت خبر داد و گفت: در حال حاضر با توجه به افزایش تردد باید به تدریج تقاطع های چراغ دار در راستای مدیریت ترافیک افزایش یابد.

- سید مسعود حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح بهشت هوشمند شد اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در مدیریت ترافیک، هوشمندسازی تقاطع های غیر همسطح شهری برای کنترل بهتر ترافیک و بالابردن ضریب ایمنی در تقاطع هاست.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات برای کاهش سرعت در شبکه معابر تقاطع چراغ دار است گفت: اقتضای ایجاد این نوع تقاطع در معابر پررفت و آمد، هوشمندسازی است که تأخیر و طول صف خودرو را کاهش داده و انضباط بهتری ایجاد می ‎کند.

شهردار همدان بیان کرد: در گذشته یکی از راهکارها احداث تقاطع های بسته و دوربرگردان بود، اما در حال حاضر با توجه به افزایش تردد در سطح شهر باید به تدریج تقاطع های چراغ دار در راستای مدیریت ترافیک افزایش یابد.

  وی با اشاره به پیش بینی بودجه مناسب  برای هوشمندسازی تقاطع های غیرهمسطح از شهریور در همدان گفت: امسال با خرید تجهیزات و تکمیل سامانه هوشمند، به دنبال اجرا هوشمندسازی در  تقاطع های مهم شهری هستیم که ایجاد این تقاطع ها بر اساس اولویت ها و اخذ بازخورد مثبت از اقدامات جاری صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیرهمسطح بهشت در همدان هوشمند شد

تقاطع غیرهمسطح بهشت در همدان هوشمند شد